Reserveren

Online reserveren bij restaurant L’église is mogelijk tot 6 personen.

Om je tijdens je bezoek optimaal te laten genieten, probeert het team van L’église zoveel mogelijk aan jouw persoonlijke wensen tegemoet te komen. Daarom wordt je vriendelijk verzocht om eventuele bijzonderheden zoals allergieën, dieetwensen of intoleranties tijdens het reserveren door te geven.

reserveer hier

Dineren met 7 personen of meer

Omdat restaurant L’église kleinschalig is, is er beperkt plek voor groepen boven de 6 personen.
Reserveer op tijd, zodat je zeker bent van een plek in het sfeervolle restaurant in Zwolle.

Voor een reservering vanaf 7 personen kun je mailen naar info@restaurantleglise.nl

Zakelijk lunchen of dineren bij restaurant L’église

Voor een zakelijke lunch of diner bij restaurant L’église vragen we je om te mailen naar info@restaurantleglise.nl, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Cadeaubon restaurant L’église

Geef een unieke beleving weg. Ga voor een smaakvolle cadeaubon van restaurant L’église. Je kunt de
cadeaubon op twee manieren kopen:

• Bestel een cadeaubon van L’église via de website. Klik hiervoor op de knop ‘cadeaubon kopen’ rechtsonderin. Selecteer vervolgens het gewenste bedrag, waarna je bij de betalingsmodule komt. Om het geven nog leuker te maken, krijg je een mooie PDF toegestuurd.
  • Neem contact op voor een fysieke cadeaubon. Hiervoor kun je mailen naar info@restaurantleglise.nl